viernes, 3 de marzo de 2017

Divendres 3 de Març

Bona vesprada a tots.
Hui em comensat la classe fent un xicotet recordatori de l'ultima clase, i seguidament em pasat a copiar el enllaç del formulari:

https://goo.gl/forms/xF7VQGesHVc3J0VP2

Despres em obert un excel amb els resultat del formulari i l'hem copiat en el Google Drive, seguidament em publicat en la pagina "Evidencies" el enllaç al formulari.

Em pasat a veure un poc de teoria sobre Personal Learning Environment, em vist les definicions, les caracteristiques (LMS vs PLE), com son la personlitzacio, la felxibilitat, aprenentatge entre iguals, aprenentatge permanent, arquitectura descentralitzada i espai obert, també em vist els complements d'un PL, bases pedagogiques,

Després em pasat a la part pràctica, i ens hem creat un compte de Padlet, ens hem ensenyat a utilitzarlo i em creat un mur sobre un music, un pintor, un escritor, etc. Jo l'he fet de Claude Monet, pintor.

Fins la pròxima classe!



No hay comentarios:

Publicar un comentario