viernes, 17 de febrero de 2017

Divendres 17 de Febrer

Bona vesprada a tots els lectors.

Hui a l'aula hem vist com introduir les noves alfabetitzacions en els mitjans, també hem vist els interessos econòmics on es pot destacar que les inversions i innovacions de tecnologies en educació va considerablement endarrerit respecte als sectors de l'economia i l'oci.

També hem vist la part de "públic o privat" on em pogut endinsar-se en el naufragi informatiu, la intoxicació informativa (si és fiable o no), algunes qüestions ètiques.

Avui en dia s's'intenta que la tecnologia i l'educació vaja unit, i que d'aquesta fusió s'extraga el màxim rendiment possible, però, on està la ferramenta perquè açò es puga dur a terme?, en la metodologia o en la tecnologia? Deuria ser de banda de les dues parts, però no sempre és així, per tant, nosaltres com a futurs docents deuríem de poder posar-li solució a aquest problema.

Una forma de posar-li solució a aquest plantejament seria utilitzant el TPACK, és una proposta per a integrar les tecnologies a l'educació de forma pràctica, tenint en compte el contingut la pedagogia, la tecnologia i el mètode Mishar i Koehler.

Per finalitzar la classe, em obert Google Drive, em pujat el treball que farem sobre les llicències de Creative Commons i ho hem fet públic al nostre Blog i em creat un calendari on estaran totes les dates d'entrega dels treballs que haurem de dur a terme.

Fins a la pròxima!

No hay comentarios:

Publicar un comentario